با خودم گفتم چرا؟
فکر می کنم ویژگی مثبتی نباشد اما واقعا آدم تنوع طلبی هستم. عاشق امتحان کردن کارهای جدید. عاشق ِ شروع کردن. باورت نمی شود اما واقعا دلم می خواهد خیاطی کنم. یادت هست دلم می خواست عروسک بدوزم، نگذاشتی. دلم می خواست مجسمه بسازم، نگذاشتی. دلم می خواست نقاشی را ادامه بدهم گفتی باشد. ولی آخرش چی؟ نتوانستم. خب بوی رنگ و تینر و هزینه ی بالای وسایل نقاشی و. دلم نمی خواهد بقیه را بگویم. اصلا شاید به خاطر همین خصوصیت بود که سر کلاس های درس از یک ساعت که می گذشت حوصله ام سر می رفت. کک می افتاد به تنبانم و باید کاری می کردم غیر از توجه کردن به کار قبلی.
روزگار مستوری...
ما را در سایت روزگار مستوری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 53