و آرام او در درون
و روشنی او در درون
(سهراب سپهری)
یکی رو میخوام با این مشخصات که هرشب فقط بم بگه خوبی؟خوب باش.شبت خوش
ما را در سایت روزگار مستوری دنبال میکنید
برچسب: میخواهمش,خدایا میخواهمش, نویسنده: بازدید: 69 تاريخ: سه شنبه 20 مهر 1395 ساعت: 23:57