یکی از عادت هام اینه که وقتی خیلی خستم و ازم کار میخوان،کار رو انجام میدم حتی اگر کلی وقت بگیره...بعد تا میگم ناراحتم ،واسه یه لحظه از خودم متنفرم،اصن بیاین بهم بگین ازم متنفرین تا بگم منم از خودم متنفرم،میگین چس ناله میکنی؟.شما که تو زندگیت یه کتابم نخوندی ،حالا گیریم اصن از مودب پور باشه؛راز خوشبخت کردن همسر باشه،یه هنر هم نداری؛درسم نمیخونی! ،شما الان خیلی سر زنده و cool ای؟ سر زندگی به این نیس،به اینه که ببینی وقایع اطرافتو،سرتو نکنی زیر برف... روزگار مستوری...
ما را در سایت روزگار مستوری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 69 تاريخ: شنبه 8 آبان 1395 ساعت: 10:53