مهم ترین چیز صمیمیت اینه xa0که آیا تو افکار واقعی ذهنت رو به طرف میگی یا نه ،عقایدتو،اندیشه های جدیدی که از اینور اینور و چیزایی که خوندی به سرت زده،اینا!اینارو بکی میگی؟اگر دیدی بتو نمیگه،بدون کار رابطه تمومه......