یکی از فانتزی هام اینه مثل قبلا تو بحث های صرفا مردونه شرکت کنم،از سیاست گرفته تا هیکل همکلاسی ها که کی؛کجاش بیشتر xa0رو فرمه:)یادش بخیر یه دوره به قول یه بنده خدایی اصن دختر نبودم که بخوان جلوم رعایت کنن حرف مردونه نزننxa0...