
نکته اول اینکه یه عده هستن همیشه روز تولدشون یادته و کادو خریدی واسشون اما روز تولد تورو یادشون میره.نکته دوم که واسم جالبه اینه که بین همه اونایی که بهم تبریک میگن همیشه اون اس ام اسی یادم میمونه که ساعت 12 ببعد داده شده !شب 30 ام.نکته سوم که اصن جالب نیس اینه که همش دلم میخواد بدونم تولد 25 سالگیم کجام و چکار میکنم و آیا به هدف هام رسیدم یا نه...مهم تر اینکه کی پیشمه:)...
ادامه مطلب